Merhabalar bebeğim 4 aylık 5 gündür göğüslerim çok kötü nasıl ve neden oldu hiç bilmiyorum emzirirken çok aciyor ve artık kanamaya başladı ne surduysem fayda etmedi kızımın dudaklarında da beyaz beyaz bıseyler çıktı mikropmu kapti ondan da gogsume mı geçti başına gelen var mı bugün doktora gidicem sizlere de sormak istedim