Hanife_omerasaf27 Kızlar bu zamana kadar ilk Aptamil kullandim kabız yaptı sonra hippe geçtik ama o da fiyatlar çok artınca değiştirdik sma kullanmaya başladık o da kabız yaptı iyi gelmedi sadece hipp iyi gelmişti, başka onerebileceginiz iyi bir mama varmı acaba
shiningmother34 Bende aynı durumdayım. Hemen hemen her marka denedim sadece hipp iyi geliyor rahat ediyor oğlum ne kabız ne gaz pahalıda olsa alıyorum yapacak bir şey yok trednyolda uyguna geliyor toplu akım yapınca
Hanifecoskun Bütün mamalar oğlumda kabızlık yapmıştı sadece hipp yapmamıştı dediğiniz gibi fiyatından dolayı çok gelmeye başladı e bebekten hero baby alıp denemiştim kabızlık yapmadı çok şükür onu kullanıyorum 4.ayından beri şuan 7 aylık oğlum içeriğide diğer mamalarla aynı