Anne sütü almıyorsa 2 yaşına kadar formül süt almalı bağışıklığı desteklediği için ve sürekli ek gıda vermemen lazım sabah kalktığında formül süt uyuyup uyandıktan sonra kahvaltı tekrar uyuyup uyandıktan sonra yine formül süt üst üste kesinlikle ek gıda almamalı kızım 11+5 günlük bu şekilde devam ediyoruz doktorlar da böyle öneriyor zaten kimseyi dinleme sen ver bir zararı yok