Umut-71 ben eldeki altınları bankaya altın hesabına koydum. Kasa düşündüm ama gereksiz para ödemek gibi geldi yani nihayetinde yatırım ise.. bir de size tavsiyem bebeğinize yatırım için ona banka hesabı açın, dolar yatırın hem bir de bes açtırdım, %25 devlet ve %5 de banka katkısı var, şimdiden başladım ödemeye her ay otomatik kartımdan çekiliyor. Altınları piyasadan bir tık düşük bozuyor banka ama çok da problem değil aradaki fark. Ben evde altın tutmuyorım, evlendiğimiz sene hırsız girmişti, e şimdi deprem korkusu falan evdensadece kullandığım takılarım var diğerleri kasada hatta..