Kızlar imdat… 4. Ay atağı bitti diye sevinirken 6. Ay daha zormuş galiba. Uykuya direniyor gece gündüz. Gece hadi öyle böyle uyutuyorum ama gündüzleri asssla uyumak istemiyor. Uyusa bile sürekli dönüyor döndüğü içinde uykusu bölünüyor. Gün içerisinde yine öyle dönüyor sonra ağlıyor. Beni sürekli yanında görmek istiyor odadan çıktığım an basıyor çığlığı🤦♀️ Uyurken yüz üstü dönüyor sonra tekrar sırt üstü dönmek istiyor dönemiyor diye ağlıyor. Her gün sabah 05.40 da kalkıyoruz fiks. Ve bir daha da uyumak istemiyor deli gibi uykusu varken. Siz nasıl başa çıktınız? Delirmek üzereyim. Karpuz adam, kırmızı balık… Bunlarla oyalamaya çalışıyorum. Kitap okuyorum ne bileyim oyun halısı, hoppala… neler yapıyorum gün içerisinde ama uyku da çok önemli direniyor resmen:( Sizde yaşadınız mı böyle?