Kızlar benim bebeğim doğduğu zamanlar emzige alıştiramadim hep attı. Şimdi de herşeyi ağzına götürüyor birde dişleri kaşınmaya başladı. Bende firsat bu fırsat emziğe alıştırayım diyorum. Çünkü memede uyuyor. Memeyi emzik niyetine kullaniyor. Ne diyorsunuz?