Elisamm0301 Hani 1numara mama 0 6 ay 2 numara mama 6 o ay yazıyor şimdi benim bebe ocakta doğdu ben 2 numara mamaya hangi ayda geçecem temmuz mu ağustos mu
ezgikrby Elisamm0301 Temmuz 🌸 bir de kaç Ocak’ta doğduysa Temmuz’un o günü geçersen daha iyi olur tam 6 aylık olur