Bebeğim 1 yaşında. Oturduğu zamanlarda hep oturttuk ,bizle sofrada oldu. Öğle yemeklerini kahvaltısını ma sandalyesinde yedi. Sonra ayağa kalkmaya başlayınca asla oturtamadik yemek.yerken 😐 biz yer sofrası kuruyoruz. Kızımda bizle oluyor. Ya sofranın etrafinda geziyor ya da işte yiyeceklerden kendi cataliula uzanıp alıyor ama hiç oturmadan 😅 sabahları da mesela bisküvi yediriyorum ezip. Ben oturuyorum o dolaşır dolaşır gelir ağzını açar alır gider 😬 hiperaktivite mi alışkanlık mi neden böyle anlamadım 😕 hareketli bir çocuk olmasının seviyorum aslında yorucu ama güzel 🙈