Kızlar oğlumun 5 aylık olmasına 5 gün var, 3-4 gündür alt dudağını emiyor ya daha doğrusu ısırıyor gibi. 10 gündürde çok huzursuz aşırı ağlıyor. Doğdu doğalı zaten çok ağlayan bir bebekti gaz sancıları filan çoktu ama 2 haftadır çok ciddi derecese azalmıştı ağlama krizleri filan tam bitti dedim gazı artık şimdi tekrar eskisi gibi ağlıyor gece devamlı uyanıyor ve 3-4 gündürde alt dudağını ısırıyor? Başınıza geldimi böyle birşey ?