Arkadaslar doğumdan sonra (sezeryan)nerdeyse hiç kanamam olmadı doktorada gittim ilaç verdi ama yine olmadı bir haftadan sonra damla damla geldi 15 gün sonra konple durdu.şimdi 55.günüm kanamam basladı adet mi oldum normal lıhusa kanımı anlayamadım adet gibi düzenli gelmiyo ama azda değil