Merhabalar oğlum 8 buçuk aylık ve bi kaç kez gördüğüm ürperme silkinme hareketini üşümediğini düşündüğüm halde çok yapıyor başına gelen var mı
İnternette filan baktığımda gazdan, çişini, kakasını yaparken uykusu varsa birde kendini kasan bebeklerde olur yazıyor benim oğlum birşeye heyecanlanıp sevindiğinde aşırı kendini sıkıyor kollarını açarak başına gelen var mı aynı şekilde olan bilgi verebilir misiniz