FMED ben sezeryan doğum yaptım, 2 saat sonra sırt ağrılarım başladı. Ama inanılmaz derecede. Sanki kaburgalarım kırılmış gibi. Doktor inanmadı, naz yapıyorum sandı.
Eve geldim, ne sırt üstü ne dönerek yatabiliyordum. Oturur pozisyonda yattım haftalarca. Bebeğimi aomaya dönemedim bile. 16 ay oldu hala ağrılarım var. Siizn de böyle miydi, doktor benlik bişey yok diyor.