Oğlum 9 aylık daha yeni alttan bir diş çıkardı yanındaki de çıkacak sanırım gece ağlama uyanma bazen hafif ishal en önemlisi hiç iştahı yok. Kilosu 8390 dı zaten az. Emziriyorum ama artık sütüm de az. Doktoru infatrini mama verdi az az içir diye mamaların geneline karşı sıkıntımız var hiç içmiyor zorla 60-90 cc günde 3 kere… ek gıdayla aramız iyiydi ama dişten dolayı o da gitti çocuk sevdiği şeyleri bile yemiyor ne yapacağım bilmiyorum. Benzer durumdan geçenler var mı? Ben ne yedirebilirim oğluma seveceği bir tarif vs var mı?ya da böyle durumlar için tavsiyeniz :(