Nisaaabbk Kızlar bebeğim 4 aylık ve geceden beri öksürüyor hiriltisi da var ne yapmam lazım çok kötü durumda degiil ama daha da ileriye gitmeden çözüm.nulmak isterim öneriniz var midir ?:(
Glsh54 Nisaaabbk dr goturup onune gecmlisiniz,bizdede vardi 1htfa antibiyotik kullndik orts kulk iltihabi yuzunden, hirilti dewam etti burnu gun boyuncs actim acik ama ben yinede yptim
TUNTUN Nisaaabbk Oğlum 5 aylıkken normal şekilde bir iki kez oksurdu. Kontrol amaçlı doktora götürdüm iyi ki götürmüştüm, ertesi günü kullandığımız antibiyotik ve diğer ilaçlara rağmen öksürük çoğaldı hirilti ateş burun akıntısı halsizlik biranda artmıştı. Annesi imkanın varsa hemen doktora götür biran önce tedavisine başla. Alabilirsen nebulizatör tavsiye ederim. O dönem balgamini atmasına yardımcı olmuştu. Geçmiş olsun.
Glsh54 Nisaaabbk elimi kubbe seklinde yapip sirtina PatPatladim az da olsa su verdim bogazini temizlesin die emmen bir bebegim yok ama yinede memye tutturdm
Yazell Burnunu sürekli temizleyin. Ayak altına sarımsaklı zeytin yağı kürü yapıp sürebilirsiniz.(balgam attırıyor)Gögsüne çok sıcak olmayacak derecede varsa yün yoksa havlu kapatabilirsiniz. Sizde sarımsak tüketin doğal antibiyotik sütünüzden geçer. Çok geçmiş olsun inşallah ilerlemez
Beyza04 Bebeğim tam 4 aylık ; çok üzgünüm , çok öksürüyor bildiğin tıkanmış derece öksürüyor, boğuluyor gibi oluyor :((( özel hastanede doktorlar ne zaman geliyorlar
TUNTUN Beyza04 Direk hastaneye gidin annesi. Hastanede erken saatler icin randevu kalmamissa acil doktorlarına gösterebilirsiniz.