Ne zaman emeklemeye ve yürümeye başladılar merak ediyorum bir ortalama var mı. Kızım 33+5 te doğdu şuan 11bucuk aylık düzeltilmiş 9.5 aylık. Hala emeklemeye başlamadı . Çokk hareketli aslında ama keyifci biraz. Hemsiresi emeklemeden yürür demişti şakasına. Emeklemeye nasıl teşvik edebilirim mesela