Merhaba , serklajlı bir şekilde yatarak hamilelik geçirenlerden , doğum sonrası depresyonuna giren oldu mu acaba ?
Ben beş ayımı yatarak geçirdim ve 12 saat suni sancı çektikten sonra açılma olmadığı için 37. Haftamda sezaryen doğum yaptım.
Doğumdan sonra , yatmaya , yatarak yemeye, sıfır sosyal yaşama , her şeyin bana hazır olarak sunulmasına o kadar alışmıştım ki doğum sonrasında birçok şeyi, en basit ev işini bile yapamaz noktaya geldim. Çünkü bunları aylarca benim yerime yapan birileri vardı. Aylarca evde ailemizle birlikte yaşadık . Bebeğime bakarken bile zorlanıyorum. Lohusalık psikolojisine bir de ben asla yapamam, bakamam, bu kadar ev işi , bebek bakımı ile nasıl ilgileneceğim diye ayrıca oturup ağlıyorum .
Umarım demek istediğim şeyi anlatabilmişimdir. Bebeğim için , ona bir şey olması diye aylarca yattım . Şuan emme problemimiz var. Bebeğim emmediği için, ona şuan vermem gereken en önemli şeyi anne sütünü veremediğim için kendimi çok suçluyorum.
Benzer şeyleri yaşayan varsa destek olabilir misiniz bana.