CmreKSidar Bebeğim 2 ay 11 günlük yatağa düz yatırıyorum yan dönüyor ama sürekli aktif olarak dönmüyor merak ediyorum kaçıncı ayda dönmeye başlıyorlar ? İnternette 4. Ay falan diyor o yüzden merak ettim. Tabi her bebek bir değil.
slkmsncemile CmreKSidar aşkım bizimki 2 ay civarı dönme çalışmalarına başladı. Sonra 3 ay gibi daha fazla dönme çalışması yaptı 4.ayda silindir oldu yavrum dönerek evi geziyordu.
Atlasinannesi_n CmreKSidar evet ikinci aydan sağa sola dönmeler başlıyor bizimki tam yüz üstü dönmeye sırt üstü dönmeye dördüncü ayında başladı
Hlysahn CmreKSidar benim bebem çok hareketli ama deniyor tam dönemiyor yarıya geliyor geri peso 4 ay 23 günlük bebekten bebege fark eder diye pek endişe duymuyorum ama bakalım sizin kızınızda hareketli gene herseye rağmen dikkat et canım 🌸
Adasenay CmreKSidar 4 aylıkken başlıyorlar yavaş yavaş 5 aylık yuvarlanıyordu.Yüzüstü egzersiz yaptırırsanız çok daha çabuk döner .Benim kızım hep yüzüstü duruyor 6 aylık olmadı daha sürünüyor emeklemeye çalışıyor .
CmreKSidar slkmsncemile yani erken değil dönmeye başlayabilir bu aylarda dikkat edeyim o zaman ☺️ Sağol canım benim 🌸
CmreKSidar slkmsncemile evet ben daha dönmez sanıyordum bazen koltukta bırakıp 2 sn bez almaya falan gidiyordum artık bırakmam
Atlasinannesi_n CmreKSidar evet ben ilk aylar koltuğa yatırıyordum baktım sağa sola dönüyor önlemimi aldım
CmreKSidar Hlysahn benimki de sürekli dönmüyor mesela dün uyuyordu düz yatırdım yan döndü öyle tam dönemiyor her zaman kesinlikle her bebek bir değil. Sağlıklı olsunlar herşey zamanla yavaş yavaş olur 🌸 ederim insan korkuyor düşer bişey olur diye
Hlysahn CmreKSidar aynen öyle canım ben sizi instegramdan da takip ediyorum bu arada 🙈 linda hanım hastaydı galiba nasıl oldu bu arada Allah bağışlasın 💞
Adasenay CmreKSidar bebeğinizin gaz problemi vardı oradan aklımda kalmıştınız bende çok çektim gazdan .Geçti mi azaldı mı gazı
CmreKSidar Hlysahn aaa öyle mi tamam hatırlıyorum tanımıyorum diye geri dönmemistim takibe geri dönerim şimdi. Daha iyi sükür teşekkür ederim ☺️
CmreKSidar Adasenay bende yaptırıyorumda aşırı sıkılgan bizim kız ☺️ Gazı sormuşsunuz birde geçmedi ama ciddi oranda azaldı sadece probiyotiğe devam ediyorum gaz damlasını bıraktım 🌸