2E1M ben bu konu yüzünden oğlumda çok sıkıntı çektim. Benden başka hiçkimseye gitmeyen bir bebekti,dedesi babannesi,amcalari kim cagirirsa çağırsın gitmezdi keşke biraz gitsede dinlensem derdim özellikle bayramlarda düğünlerde çok çektim zorluğunu hep kucakta hep ağlayan kimi görse ağlayan bir bebekti… şu an 3 buçuk yaşında hala da aynı kimseye gitmez kimseyi istemez eve bir yabancı gelse falan deli gibi ağlıyor bayramlarda bir yere gitsek oradan çıkana kadar ağlıyor artık bu huyu yüzünden kafayı yiycem. Şimdi birde kızım var 2. Ayına girecek dua ediyorum öyle huyu olmasın diye.