[silindi] anne sütü elbette kıymetli. Ama benim ilk bebeğimden tecrübe ettiğim memeye cok düşkün olan bebekte ek gıda reddi oluyor. Ağırlıklı meme istiyorlar. Gece uykuları kesintisiz olmuyor. Meme için uyanıyorlar devamlı. Ben kızımı sütten kestiğimde gece 11 saat aralıksız uyuduğunu bilirim. Yemek seçerdi ya da yemezdi karnı doydugu icin.. ilk 6 ay anne sütü mucizevi bişey ama sonrasında 3 ana öğün, 3 ara öğün tüketmeli bebek. Doymak icin değil sadece gerekli vitaminleri alması icin emzirilmeli. Bu benim görüşüm ☺️