Kızlar benim bebeğim mamayla besleniyor çok az da beni emiyor sütüm yeterli değil . Biberon kullandığımız için endişelenmeye başladım her mamanın paketinde bebeğiniz sürekli biberon emdiği için dişleri çürür sorunlu olur gbi biseyler yazıyor arada kaşıkla yada bardakla mama vermeyi deneyin diyor bebeğim 3 aylık aranızda kaşık yada bardakla mama veren var mı malum daha küçük olduğu için sık besleniyor haliyle biberonu da çok kullanıyoruz bu durum beni biraz üzdü açıkçası kafaya taktım dişleri sorunlu olsun istemiyorum