Prenses_annesi04 Poyrazahide ahh biz anneler int baktım normal yazıyor dedi bende Dr sormuştum sanki ama net hatrlamiyorum okdar şey soruyorumiki aklımda kalmıyor bazıları
Kardem Poyrazahide benim kızımda dün gece asırı hızlı nefes aldı ahzını oynattı güldü vs. İnternetten baktım rem uykusu diyordu normalmiş
Poyrazahide Prenses_annesi04 valla herseye internetten bakyrm bende ama bazen korkutucu şeyler yazyo ve evham yapmaya baslyrm o yüzden aynı ayda olan bebislerin annesi bilgi sahibidir belki dedim teşekkür ederim cevabınız için
Poyrazahide Tgba-17 bir dakika da 40 in üstünde nefes alıyorsa problem olabilir mis internetten baktm kronometreyi actm saydm resmen 30 çıktı 😊 sizede teşekkür ederim cevabınız için
AselBebekveAnnesi Sofia2020 yorumunuz cok eski ama kızım üst solunum yolu enfeksiyonu var bademcikleri şiş 17 aylık şuan uyuyor çok hızlı nefes alıp veriyor normal mi
busbussss Poyrazahide bebekler aktif ve pasif uyku yapıyorlar , aktif uyku rem uykusu , uykuda ara sıra hızlanması normal rem uykusu denilen o uyku esnasında hızlı nefes alabiliyor gülüyor göz kapaklarını hareket ettirebiliyor