Merhaba arkadaşlar, artık hamileliğin son 3 ayıda dahil 2 senedir hiç uyuyamıyorum nerdeyse.
Bebegim doğdugundan beri uyku problemi var. Gündüz zaten uyutamıyordum bi türlü 6 aylıktan sonra geceleri artık hiç gelsin istemiyorum. Sinir sistemim altüst olmuş durumda herkese herşeye isyan ediyorum ve artık bebegime zarar vermekten korkuyorum açıkcası.
Doğduğundan itibaren bebek arabasında uyutma meme de uyutma eve hamak kurdum onda uyutma ayakta sallamak elde sallamak denemediğim şey kalmadı. Gece kalkıyor meme veriyorum uyusa ne ala uyumazsa ayakta sabaha kadar salla. Çıldırmak üzereyim ayagımda da durmuyor kendini atıyor uykuya geçtiğini zannediyorum indirdiğim anda uyanıyor memeye alıyorum tekrar bu döngü sabaha kadar devam onu geçtim 5 te uyanıyor ve daha uyumuyor. Ben ne zaman kafamı yastıga koysam ağlama sesi. Ne yapıcam bu süreç ne zaman bitecek bilmiyorum. Uyku danışmanı tutmaya karar verdiğim zaman deprem oldu evimizde de değiliz göçebe gibiyiz evimizde değiliz bi düzen oturtamıyorum malesef. Gece uykusuzlugumdan eşime sataşıyorum uyuması gözüme batıyor her gece kavga ediyoruz.
Ne önerirsiniz arkadaşlar böyle hayat geçmiyor artık 1 gün sadece 1 gün uyumak istiyorum