Kızlar bebeğim 10 ay 28 günlük. Metrelerce yuvarlanarak dönüp dönüp gidiyor, uzanıkken kalkıp oturabiliyor kendisi, heyecanlandığı birşeyi görünce elini birşeye tutunarak dikelip ayağa kalkmaya çalışıyor, ellerini omizuma veya koltuğa falan tutundurarak ayakta durabiliyor ama ne emekliyor nede kendisi tutunmadan ayakta durabiliyor nede adım atabiliyor. Ellerinden tutup gel gel diyorum ama asla ayaklarını bir adım bile atmıyor. Acaba normalmi? Çocuğumdan 3 4 hafta önce doğan bir bebiş vardı o yürüyor maşallah. Hal böyle olunca endişeleniyorum biraz