Hanımlar biz mamayla besleniyoruz. Yaklaşık 6. Aydan ek gıdaya başladık. 1 aydır bebeğim doğru düzgün mama içmiyor gün boyu 5 veya 6 cc anca içiyor ama her türlü ek gıdayı yemek meyve maşallah çok iyi yiyor. Acaba şimdiden mamayı kesmesi zararlımı olur diye çok endişeleniyorum