8.ay kontrolüne gittiğimizde prof. Doktorumuz bebeğimin göğsünde çöküklük olduğunu yani pektus ekskavatum olduğunu söyledi. Halk dilinde kunduruca göğsü deniyormuş. Doğuştan gelen birşeymiş. Daha önce başına gelen oldu mu? Neler yaptınız? Ne yapmamız lazım? Endişeleniyorum