Rebru123 Merhaba hanımlar. Forex 5 çayını ve kahvesini kullanan var mı zayıflamak için. Varsa sonuçlarınızı yazar mısınız tavsiye eder misiniz?
Derya2118 Rebru123 hayır tabiki kullandım çöp oldu param kabız yapti tuvalete çıkamadım emzirirken aldım cocugumda ishal oldu çok garip bir şey ya sonra kahvesini aldı arkadaş oda kabız oldu hatta öyle kabız olmuştuk ki makatim çatladı
Ggmrt-16 Rebru123 yeni aldım ben de aslımda kahveyi denemek için meraktan aldım bakalım işe yarayacak mı daha iki gün oldu başlayalı 🤣🤣🤣
Rebru123 Derya2118 Derya2118 yaa ciddi misiniz. Bana da birisi önerdi de burada kullanan var mı paylaşayım bi dedim.
Rebru123 Derya2118 ya ben böyle şeyleri zaten sevmem. Doğum kilolarım yapıştı gitmiyor. Belki dedim ama yok bir olumsuz yorum bile yeter kullanmamam için teşekkür ederim ☺️
Emirin_Annesi51 Ben kullandım ve güzel kilo verdim kabız olmamak için yoğurt kefir tüketebilirsiniz ve çok iştah kesiyor ama yinede kesiyor diye bişey yememezlik yapmayın bol su içiriyor içinde kabızlık için ilaö yolluyorlar zaten
Ervakusuuum Ben emzirmiyorum şuan kahvesini kullanıyorum kabız felanda olmadım açıkcası aşırı susatıyor ve iştah kesiyor günde sadece 2 öğün yiyorum aralıklı oruç gibi 12-6 dışında birşey yemiyorum etkisinide gördüm benimde doğum kilolarım yapıştı gitmiyordu.
112345 Canım ben kullandım daha önce çok iyi tabi kabızlık için içinde ekstra tozlar çıkıyor ben şuan tekrar başladım 6 kilo verdim bile
112345 Cemrenr her insan aynı değil canım denemeden bilemezsin ben sadece memnun kaldığımı söylemek istedim yinde tercih senin😊
Deletedmom_875 10 gundur kahvesini içiyorum ben de. 1 haftada 600 gram verdim ama açıkçası birkaç gün fazla dikkat etmedim yediğime tatlı falan yedim hamburger falan yedim. Bu hafta biraz daha dikkat etmeye çalışıyorum ama bakalim