Minikfarem yaa ne güzel 🤗 Keşke bizimkide öyle olsaydı 😔 Oğlum için adak adamıştım kumbara dolduruyordum doldu elimde olanı satıp tamamlayıp kesmek istiyorum o yüzden satmaya karar verdim yoksa ilk çocuğum, nasip olursa ikinci belki oynar diye saklayabilirdim 🙈