Mferideb Ayımıza cok az kaldı doğdugundan beri memeyle boğuşuyor, aşırı yoruldum artık. Başta sarılıktı emzirmek için cebelleştim sonra sonra sağdım sağmam zorunda kaldım hastanede yattı sağdıkça tazyik oluştu süt çoğaldı birden. Emmek istemedi sinirlendi sağdım biberonla verdim aöa asla beni bırakmak istemedi aşırı düşkün memeye aslında hala öyle çok hareketli bi cocuk telaşlıda emiyor 5. Aydan beri mama vermeye başladım hem mama hem meme doktorlar kilosuna iyi diyor ama ben çok yıprandım sürekli uykusunun arasında emzirmek için yakalıyorum. Doğru düzgün içim rahat dışarı çıkamıyorum hemen eve dönüyorum. Doktor tavsiye etmesede ek gıdaya da başladım 5. Aydan beri allah şükür yiyor sevdiği şeyleri ama bir türlü memede uzun süre tutamıyorum. 3 dk durdugu onda da doymadıgına eminim bu yüzden mama da veriyorum. Yapmam dediğim ne varsa yaptım😣 Velhasıl çok yoruldum var mı benim gibi olan merak ediyorum
Busebulut Mferideb ben meme vermeyı kestım acıkcası yorulduğum ıcın mama hipp verıyorum sütüm azalmıstır buyuk ıhtımalle . Ama sız bıldıgınız gıbı yapın tabı sızınde sağlıgınız pozıtıflıgınız onemlı bebek bakarken. Ben dayanamadım 3. Ayda son verdım emzırmeye
Sevoinci Mferideb benimki de öyle hiç sakin emdiğini bilmem gazlı bi bebek çünkü basen öyle bunalıyorum ki sinirleniyorum ister istemez ama bırakamam memeyi,ben de korkardım dışarı çıkmaya biberona alıştırdım sağdığım sütü dışarda veriyorum ☺️
Misketlimonum Mferideb biz daha iki aylığız benimde tabiri caizse anam ağlıyor emzirirken ve silikon uçla emiyor doyuyor mu emin olamıyorum kilo aşımı düşük. Sağıp versem mi diyorum ama oda bir işkence ne yapacağımı bilemiyorum biİm gibi bir çok anne var yalnız değilsiniz 💐
Mferideb Busebulut bende hipp veriyorum ama artık zulüm oldu sağım da yapmıyorum emiyosa emiyor emmiyorsa mama veriyorum çok yoruldum bi yandan vicdan yapıyorum emmeyi cok istiyor ememiyor diye 😔
Busebulut Mferideb ıyı anlıyorum canım seni.ama işte bende bu tur dusuncelere kapıldım erkenden kestım kendım uzaklastım bebeğimde uzaklastı.senınkı ıstıyor ama zorlanıyor dıyorsun. Süreklı sağmakta yorucu cok ıyı anlıyorum senı
Sevoinci Mferideb 4 olacak normalde emziriyorum fazla sütü sağıp dışarda kullanıyorum ama sağmak zor gerçekten haklısın
Mferideb Sevoinci işte ben her zaman emziremiyorum kabul etmiyor sinirleniyor keşke sadece dışarı cıkmak için sağabilsem ama mümkün değiş evde oldugumda bile sağıp veriyorum
Mferideb Misketlimonum ayyy silikon uçla bende emzirdim cocuğum emene kadar içi komple süt dolar dışarı taşardı ne hikmetse bende kilosundan şüphelenirdim ama hep kilo alırdı ve asla mamaya gerek yok derlerdi hala daha gerek yok diyolar ama ben mecbur veriyorum çünkü kendimi yıpratıyorum🥴 kilo alımı düşükse mama önermiyolar mı size?
Misketlimonum Mferideb önermiyorlar ben de mama başlamayı düşünüyorum ama bebeğim alerjik bir bebeğe benziyor endişe ediyorum
Mferideb Misketlimonum valla sütün var emiyorsa hiç başlama bence zorlanıyosan başla tabii sen bilirsin ama mamayı kabul edermi o da var ve alerjikse riskli bi durum
Misketlimonum Mferideb çok zorlanıyorum :,( Allah yardımcımız olsun. Alerjik mi değil mi onu da kestiremiyorum dr kan görene kadar alerjik olduğunu düşünmüyor
Mferideb Misketlimonum benimde öyleydi laktoz intoleransı vardı 2. Ayında fazla süt ürünü tükettiğimde kakası köpük gibiydi kan yoktu ama doktor günlük fazla tüketmememi söylemişti şuan bişey yok çok şükür ama yogurt yerken çenesinin altı egzama gibi oluyor mayanın asidinden dolayıymış
Misketlimonum Mferideb köpük gibi ve sümüklü kakası sizinde öyle miydi ? Arada yeşil oluyor birde üç gündür kestim peynir vb süt ürünlerini ama hala devam ediyor sümüksü kaka