Duru18- Benim bebeğimin göbeği hala evde duruyur, şuraya gömersen şöyle olur böyle olur gibi şeyler doğru mu? Ne yapmam gerekir
Bebegimm1 Duru18- anne karnında yazılıyor kaderi ben inanmıyrm ama bi ağaç alıp onunla birlikte büyüsün diye gömücektm ama fırsatım olmadı o yuzden evde hala
Nrgngr Duru18- şuraya gömersen şöyle olur inanmakla alakalı bence herkes gömüldüğü yerdeki gibi olsa oooo 😂😂 ben kızımınkini kabeye gönderdim uhud dağı civarına gömüldü inşallah ailemle beraber o mukaddes yerleri görmek nasip olur