30 aylık otizmli bir oğlum var 1 yaşındayken bir kaç kelimesi vardı 18.aydan sonra tamamen içine kapandı sustu yoğun bir eğitim alıyor şuan bazen söylediğim bazı şeyleri tekrar ediyor ama anlamlı kelimesi yok otizmli çocugu olan anneler sizin çocuklarınız ne zaman ve nasıl konuştu? O kadar istiyorum ki konuşmasını sanki konuşsa herşey düzelecek