[silindi] aldigimiz eğitimlerdede bu şekilde ogretildi ayrica gecmiste yani annelerimizin zamninda mastit bu sekilde tedavi edilirmiş...ayrica mastite sicak uygulama yapilmaz sut bezleri caliscagi icin daha cok sut birikicek ve daha cok agriya sebep olucaktir...birde bayan mastit olmuş olsaydi bir duşla gecmezdi hemen demekki mastit degil süt birikmesi yaşamiş geçmis olsun