Ben bittim resmen günlerdir bebeğim de bende hastalıktan yorulduk geçmiyor arkadaşlar öksürük şurubu yazdı kullandık yok antibiyotiğe başladık inancım artık faydası olması yönünde 😞 boğulurcasına öksürüyor kızım kusurak balgam atıyor üzerine bir de gözlerinde çapak oluştu sabahları gözlerinin açamıyor damla kullanıyoruz fayda yok ne yapacağım şaşırdım artık tavsiyesi olan var mı 😞