Maran-21 benim bebeğimde çok şükür sarılık yoktu ama buna rağmen zor uyanırdı uaymdırmak için altını açıyordum o zaman bile zor uyanırdı. 1,5-2 saati geçirmemeye çalışın derim evet yorucu bir süreç oluyor çünkü hep aynı döngünün içinde oluyoruz besle/temizle/uyut sonra yine aynı ama Allahın izniyle geçiyor 1,5-2 aydan sonra ne zaman uyanırsa o zaman beslersiniz. Kızım 3 aylık olmak üzere 1,5 aylık olduktan sonra gece uyandırmayı bıraktım zaten kendi kalkıyor artık acıktığını anlayabiliyor