7 ayligiz Aptamil Proysneo mamasını geçeli 3 kutu icti her biri 400 gramlık gece uyurken içiyor uyanıkken icmiyo tadını mi sevemedi acaba öncesi sma optipro içiyordu doğduğundan beri oda kabiz yaptığı için degistirdim fikirlerinizi alabilirmiyim güzel annelerim💜