mom_of_two Merhabalar sevgili anneler ,bogazim fena iltihaplanmis bir şekilde şiş emzirdigim icin antibiyotik kullanamiyorum nasil doğal birseyler kullanabilirim ilthapin gecmesi için?
merkursavascisi_06 mom_of_two emzirirken antibiyotik kullanılır sevgili anne :) iltihap olduğuna eminseniz bi doktora görünün emzirdiğinizi söyleyin uygun antibiyotik verir inşallah ben de geniz akıntısı yaşadım bu hafta gitmedim soğanlı bal falan yiyerek geçirmeye çalıştım şimdi burun akıntısı var alerji kaynaklı benimki ona ilaç vermiyorlar tuzlu suyla yıka diyolar.
SeNaGT mom_of_two ben ıhlamur nane limon çay balli süt içtim her emzirmedede ellerimi yikayip çift maske taktım ve emzirme dışında asla kucağıma almadım çok şükür ona gecmeden atlattim
Dlr89 mom_of_two geçmiş olsun öncellikle sağlık personeliyim emziren anneler antibiyotik mecbur kalınca tabiki içebilir genelde agumentin we amoklavin weriyoruz tabiiii kendi doktorunuz görmesi şart neyi uygun görürse ama doğal yollarla atlatmaya çalışmanız en güzeli emzirirken muhahkak maske takın eczaneden emzirenler için pastil we gargara alın ama en güzeli ada çayı tüketin we gargara yapın çayla
merkursavascisi_06 mom_of_two çevredekilere kalsa hamilelikte de kullanılmaz ama kaç kez enfeksiyon yaşadığımdan kullandım enfeksiyon düşüğe neden olur iç mutlaka demişti doktor. Siz doktora gidin mutlaka
060423 Kullanılır sezeryan doğumdan sonra 2tane antibiyotik yazmıştı doktor iki tane birden kullandım ben emzirenlere uygun antibiyotikler var