Sevdaeliz hiç vazgeçme; benim oğlum tam 41. Günde şınav pozisyonunda memeyi tuttu. Sanırım red sebebi biberon. Materni marka kaşık biberon var onunla verirseniz bi dönem. Biberonu unutur. Gece emmeyi kesmesi meme reddinde son aşama. Bizde öyleydik. Karanlıkta emzirmeye çalış, yputube tan eds yöntemi var onu araştır. Duşta emzirmeye çalış. Ama sakın vazgeçme. Bi şekilde pes ediyorlar inan bana 10 gün kollarımın üstünde terlerim çocuğa damlaya damlaya emzirdim. Sonra yavaşça yanına uzandım bir iki gün öyle yaptım sonra yavaşça kucağıma aldım. Ama biberon verirsen aynı şeyle tekrar tekrar karşılasırsın. Kaşık biberon ilk başta zor gelicektir hem senin için hem bebek için. Ama 1 2 güne alışıyolar. Çok zor bi durum tam gün saydım 41 gün hem ben ağladım hem bebeğim ağladı. Soracağın sorular olursa seve seve cevaplarım. Bu süreci hem emzirme danışmanı hem çocuk doktorumuzla aştık