Ozgeeebuse1 Bayanlar ben lise 3 terkim. Açık öğretime yazılmak istiyorum. Şimdi ben baştan lise 1 den mi başlamış Olcam bilgisi olan var mı
NariNariKiminYari Ozgeeebuse1 kaldığın yerden başlıyorsun diye biliyorum 170 kredin olunca da mezun olabiliyorsun
KucukAnne344 Ozgeeebuse1 acik lise de 1 2 yok diye biliyorum bende aciktan okudum lise 1 terktim kredi sistemiyle ilerliyor 170 krediydi yanlis hatirlamiyorsam
DiyetteyimYiyemem Ozgeeebuse1 açık öğretimde sınıf kavramı yok dönem var, 8 dönem okumak zorundasınız sınıfın birinci dönemini tamamladıysanız 5 dönem tamamlamışsınız demektir ve o dönemin derslerinden geçtiyseniz kredi olarak gelir şöyle söyliyim matematik diyelim 8 dönem zorunlu, ya bu 8 dersi geçiceksiniz yada 3 kez kalıp muaf olucaksınız aksi takdirde krediyi tamamlasınız bile mezun olamazsınız ben bitireli 4 sene oldu meslek lisesi olarak okudum 210 krediydi şuan ne durumda bilemiyorum
Cigdemss Ozgeeebuse1 hayır çok kolay mezun olursun. Artık sınavlar online sağolsun bakanlık herkesin mezun olması için elinden veleni yapıyor. Diploma almak çok kolay artık
nazli-06 Ozgeeebuse1 tastıkname ve transkrıptınızı goturuyorsunuz, uyan derslerı işliyorlar, eksık derslerın sınavına gırıyorsunuz, yıl hesabı yok, mezun olabilmeniz ıcın zorunlu derslerın hepsinden gecmenız gerekıyor, toplam 170 kredı veya üstü olmalı,
nazli-06 Ozgeeebuse1 sız yazılın suan, eger sınav onlıne olursa bana ozelden yazın, bıyolojı ogretmenı yim ben, bıyolojı sınavınızı ben yaparım
Ozgeeebuse1 nazli-06 ya mesajinizi şimdi gördüm çok teşekkür ederim. Ama şuan yazılmadim bdaki kayit döneminde yazilicam
Ays1 Ozgeeebuse1 Halk eğitime git eğer kayıt zamanıysa kaydını yaptır fotoğraf kimlik ögrenci belgesi birde 50 lira harç yatiracaksin ilk sınavda geçersin zaten liseyi 3 yıl okumuşsan direk mezun oluyorsun üniversite sınavlarına hazırlan şimdiden .
nazli-06 Ays1 bu forumda gezdiğine gore bir anne ve okumaya çalısıyor, içimden geldı yardımcı olmak istedim.
nazli-06 Ozgeeebuse1 e sınav merkezlerı yapılıyor. Bir sonraku doneme ne okacagu hıc bellı degıl, kolay gelsın smdıden.
koalamiyim Ozgeeebuse1 ben lisenin ilk yılı sağlık sorunları sebebiyle devamsızdım kalmış oldum, lise 3’ün son döneminde de açıköğretime kaydolup 3 ders sınavıyla olmam gerekenden 1 yıl erken bile mezun oldum çünkü kredi sistemi var. Ben okurken online bile değildi, hiç çalışmadan geçmiştim çok kolaydı 🙈
Ebru39 Ozgeeebuse1 170 krediye ulaşıp 5 dönem okumanız lazım.Şuan sınavlar da online oluyor.Yanılmıyorsam 22 Hazirana kadar kayıt yapılması gerekiyor.Bende okuyorum Şuan açıktan.