KereMini1 Merhaba. Dun ve bugun gobek deliginden hafif kan geldigini farkettik. Cok agladiysa olmustur dediler acilde k vitamini ignesi yaptilar. Herhangi bir yan etkisi olur mu bebegime?
Prensinannesi23 KereMini1 hayır k vitamini zaten kan dursun diye yapılıyor bizim iki kere yaptılar korkmayın birşey olmaz 😊
Agg0207 KereMini1 benim kızımın olmuştu baya uzun sürmüştü kanaması hatta iki kez doktor yakma işlemi yaptı en sonunda k vitamini yaptı ve tamamen kesildi kanaması bebeklerin bazılarında olabiliyormş k vitamini eksikliğindn dolayı
melasya KereMini1 onemli degıl bizimde olmuştu göbek düştüktwn sonra.drumuz yakmıştı kuruttu bi daha da kanamadın
Vabaduse Bizim dr umuz da göbek bağı düştükten sonra ara ara kan görebilirsiniz, korkmayın, babusol ile silin yeter demişti.