Balbebeginannesiiii Kizim 18 aylik bezini zar zor degistiryrm ama nasil agliyo actirmiyo gecici bisey mo bu 1 ay oncesine kdr kakasini soyleyip wcye yapan bor cocuktu smdi oda yok bezine yapmaya basladi tekrar😔
4ocukannesii Balbebeginannesiiii sabırlı olun geçici bi durum tuvalet eğitimi eğlenceli hale getirin örneğin tuvaletini yaparken aferin alkış gibi bu onu bezden çok tuvalete yapmaya teşvik edecektir bez konusunda dikkatini dağıtıp size odaklanmasını sağlarsanız biraz daha kolay olabilir örneğin şarkı söylemek ıslık calmak veya onunla sohbet etmek gibi bunlar benim önerim tecrübem
Balbebeginannesiiii 4ocukannesii 18 ay uygun mu sizce egitim icin ben kakayi hallettik cise gecicez diye dusunurken kakasinida wcye yapmayi birakti neden oldu anlamadm 😒
4ocukannesii Balbebeginannesiiii evet şuan başlamak için en uygun ayda tuvalet eğitimi için ben ilk bebegimi 1 yaşına girdiği zaman 12 aylıkken başlamıştım benim bebegim biraz daha çabuk ogreniyordu 1 ayda öğrenmişti tabiki her bebegin gelişimi farklı ama sizin bebeğiniz için en uygun ay
Balbebeginannesiiii 4ocukannesii aslinda kakasini soyluyodu wc yapiyfk ama artk gtmek istemiyo beze yapmak istiyo korku flnda olmadi bnde ciside hallederm dye dusunuydm ama hep geri geldi😒