gvnkrm Her şeyden önce kendiniz için çalışmalısınız bence. İyi gün var, kötü gün var, ölüm var, kalım var; Rab’bim göstermesin ama insanız ya hani bir gün etrafınızda kimse kalmadığında vasıfsız ve yaşı geçmiş bir birey olarak hayat size çok fazla seçenek sunmayabilir. Evet, evlatlarımız bizim her şeyimiz fakat bizler de bu hayatın bir parçasıyız. Bizim de kendimize yatırım yapmaya ihtiyacımız var. Yine Allah yaşatmasın ama annesini babasını tanımayan nice evlat var, evlat için saç süpürge edilmeli ama evlat için insan kendinden vazgeçmemeli diye düşünüyorum.