Baharomer Kızlar ev sahibi kiramı 1.400 den 3.250 veya 3.500 yapmak istiyormuş sizce normal mi bana çok yüksek gibi geldi apartman değil bu arada müstakil evim 4 odalı odalar biraz küçük ama
hulya09 Baharomer Bizim de o fiyattan 6 bin e çıktı bende aynı rakamı kendi kiracima yapacağım aradaki farkı kapatamam diye sizinki gene normal bize göre çevrenizde fiyatlar ne durumda ona göre değisir
Ebrucekin Baharomer bende 2500 oturuyorum ne kadar yapar bilmiyorum seninki en fazla bence 2.500 3 ideal buda fazlada iste 😏bi dur demeleri lazim bu kiralara valla yazik ya 7 8 den asa ev yok
DarkSwan Baharomer Gayet normal, evlerin fiyatları olması gerektiği gibi. Siz az bile ödüyorsunuz bence.