Ah o Reflü bizide bitirmişti fışkırarak kusuyodu ne önlük ne kıyafet hiç bişey yetişmiyordu bide kış bebeği olunca sürekli giy çıkar derken baya Zordu ama kilo alımı şükür iyiydi o yüzden doktor bi müdahalede bulunmadı , ve 5 aylık oldu kızım çöl şükür çok çok azaldı kusmaları sizede umut olsun inşallah çok sürmez sizinde 🙏🏻