-Senaninannesi- Kizlar bebekler için probiyotik kullanan varmi kizim 5 ay 11 günlük ve kaka yaparken cok zorlanıyor ne önerirsiniz?
hunilimomm -Senaninannesi- doktor bize ilaç vermisti baya işe yaradı kefir icirebilirsiniz bı iki kaşık ek gıdaya başladınız mı kayısı suyu olur
incismom -Senaninannesi- nbl kullanabilirsin yanında gaz damlası. Su içir bol bol. Ek gıda alıyorsa kayısı püresi açar. Ama bence ilk bi poposuna bak çatlak falan var mı?
Emuleys -Senaninannesi- migrosta probyotikli maya var bir kase yoğurt bir paket bu masadan karıştırıp sütü mayalayin güzel oluyor
Mervetnl -Senaninannesi- forbiome minies günde 6 damla kullandım yeni bitti cumartesi doktoruna gidicem eğer al derse alıcam yine
-Senaninannesi- hunilimomm sadece evde yoğurt mayaladim verdim 4 gun boyunca ama yapamiyor yinede su mu vermeliyim acaba
hunilimomm -Senaninannesi- kefir daha iyi olur benim kızım da 7. Aya yakın kabız oldu makat çatlağı felann oldu kabizliktan o yüzden kefir verdim iki gün üst üste güzel yapmisti kayısı işe yaramadı mesela karnı çok sertti
Emuleys -Senaninannesi- Hurma İncir kayısı haşlayıp ez hasladigin sudan bir miktar katıp karıştır ver çocuğa inş biseyi kalmaz hemen yapar