BongomyaPrensi Kaç gün alçıda kaldı ameliyat gerekti mi süreç nasıldı bahseder misiniz Oğlum kolunu dirsekten kırdı ameliyat olabilir dedi doktor çok korkuyorum
Labellda BongomyaPrensi Çok geçmis oldun benim kide kırdı 1 ay alçıda kaldı bize ameliyat gerekmedi kendim her gün taze peynir yapıp yedirdim
Dedimolabilir BongomyaPrensi gecmis olsun canim, kizimnda koprucuk kemigi kirildi koltuktan zıpladı. Ama gecti şükür.
Winnithepooh Labellda merhaba taze oeynir yedirince ne oluyor anlamadım ben kemiklerini iyilestiriyor daha çabuk acaba
BongomyaPrensi Labellda annem memleketten gönderdi peyniri veriyorum yiyor ilikli kemik suyu yaptım hergun çorbasına koyuyorum. Süreç nasıl ilerledi biraz bahseder misiniz size de ameliyat vs dendi mi çocuk sonuçta yerinde durmuyor korkuyorum alçısı kayacak diye
BongomyaPrensi Dedimolabilir çok geçmiş olsun ne kadar kaldı alçıda birde hareket ediyor muydu durmiyor oğlum alçılı kolunun üstüne yatıyor her uyandığımda üstüne yatmış oluyor alçısı kalın baya ama korkuyorum kayacak diye koltuğa çıkıyor
Dedimolabilir BongomyaPrensi yok alciya almadilar bir apart verdi doktor biz aldik medikalden. Onu taktilar omurluk gibi bisey. O haldeyken kizimda durmuyordu evet ayni sekil devam. 2 aya yakin durdu.
BongomyaPrensi Dedimolabilir bizim alçıda şuan 2 ay çok uzun ama ameliyat vs olmasındansa 2 ay kalsın napalim
Dedimolabilir BongomyaPrensi gecmis olsun amaliyatlik durum yoktur insallah iste dikkat etse soeun olmaz.
BongomyaPrensi bahar456_ şuan görebildim mesajını canım hayır çok şükür ki ameliyat olmadi küçük olduğu için hemen kaynadı çok kötü günlerdi ilk zamanlar ama şükürler olsun bitti gitti