Bebeğim 8 aylık emziren bir anneyim. Doğumdan sonra kısa sürede eski kiloma döndüm ve bu durum hoşuma gitmişti. Ama şuan ideal kilomun 7 kilo altına düştüm. Hayatımda ilk defa bu kadar zayıfladım tahlil verdim kan değerlerim vs normal çıktı. Emzirme döneminde böyle zayıflayan aynı durumu yaşayan varmı normal mi?