Muzu_bicakla_soyan_kadin Arkadaşlar kızım 3 buçuk yaşında, bugün burun akıntısı başladı. Boğazlarım acıyor diyordu. Hemen peditus verdim akşam 19:30 da…. Şimdi de ateşi çıktı malesef. Uyuyor şuan. Peditus ile pedifen mi kullanabilirim?
CatBoy Muzu_bicakla_soyan_kadin Evet pedifen kullanabilirsiniz ıbuprofen içeren pedifen, dolven, ıbufen, apirex kullanılır
CatBoy Muzu_bicakla_soyan_kadin Peditusun içinde parasetemol vardır calpol vb. Kullanılmaz peditusla.
Tubaucak Muzu_bicakla_soyan_kadin 2 si ayni katagori diye biliyorum ve benim domtorum donusumlu ilac vermememi soyluyor . Yani pedifen verdiysen 4 yada 6 saat sonra tekrar pedifen vermelisin demisti. Ve bol su
Muzu_bicakla_soyan_kadin CatBoy çoookk teşekkürler 🙏peditustan kaç saat sonra pedifen vermeliyim peki? 4 saati geçti fakat 6 saate kdr beklemeli miyim?
Muzu_bicakla_soyan_kadin CatBoy çok ama çoookk sağolun. Allah razı olsuunn. Peki bir şey daha soracağım. Kızım şuan uyuyor. Uykusunda kontrol ettim ateşi 37,6 şuan… biraz daha yükselirse uykusundan uyandırıp mı vermeliyim sizce?
CatBoy Muzu_bicakla_soyan_kadin Şurubu verdikten yarım saat sonra kontrol edin düşmüyorsa ılık suya sokarsınız
Muzu_bicakla_soyan_kadin CatBoy çookk çok sağolun yaa, ne güzel yardımcı oldunuz. Sağlıkçı mısınız bilmiyorum ama güven hissimle arada sizi rahatsız edicem sanırım izniniz olursa :)))
CatBoy Muzu_bicakla_soyan_kadin 5 yıl hastanede çalıştım çocuk doktorunun asistanlığını yaptım ☺️ Tabiki bilgim dahilinde yardımcı olurum 😊