Mrb kızlar bebeğim bir kaç gün önce 5.ayına girdi yaklaşık bir haftadır ishal olmuş doktora aşı için gittiğimizde sordum acaba dişleri mi çıkıyor diye ateşi de hafif oluyor doğru mu yanlış mı bilmiyorum ama diyorlar ki diş çıkarınca ateş ve ishal oluyor dr ve hemşire daha erken olduğunu söylediler ama bazı bebekler erken çıkarabiliyor muş lütfen cevaplar mısınız?😟😦