BeBeU Tertemiz ve gerçekten birkaç kez giydirdiğim kıyafetleri var oğlumun , marka olanlarda mevcut.20 numara spor ayakkabı ve botta mevcut kışlık astronot mont vs ihtiyacı olan varsa , ilgilenirseniz görüşebiliriz