Alparslanim1 yani şöyle söyleyim. Uykusu mesela bebeklikten beri hiç gece uykusuna erken yatmadı, sabah da 11 e kadar uyurdu. Büyüdükçe de aynı oldu 10 da uyusa uyanırdı yani gece uykusuna geçemezdi. Ama mesela 18 aydan sonra özellikle ramazanda bi tozuttuk , sabah 4 te falan uyuyor .. tek olduğum için de bir şekilde döndüremedim şimdilik ama değiştirmem gerekiyor ilk fırsatta. Beslenme konusunda ek gıdaya başladığımızda iştahlıydı yani seviyordu herşeyi yiyordu. Sonra işte bu 18 ay geldi gene 😂 şuan yani kahvaltıda yarım yumurta falan yiyor, peynir yemez, herşeye daha tatmadan itiraz ediyor, akşam yemek yemiyor yani zorla zorla belki 2-3 köfte . Ama emiyor tabi hala onu da ekleyeyim , 24 saat memede durmak istiyor . Mama mama diye dolaşır evde ama yemek koyunca yemiyor. Huyu suyu bebekken nasılsa öyle devam ediyor, inatçı kararlı itirazcı 😂 öyle yani . Sanırım 2 yaş sendromu erken geldi bize inşAllah düzelir diyorum ama terrible 2 ‘dan sonra horrible 3 geliyormuş bakalım 🥲🥲