Arkadaşlar yemiyor ağzını bir kapıyor bitti. Hiç bir şeye ağzını açmıyor önceden oyunla falan yerdi , ağzına bir şey sokarken hop yediriyordum anladı artık ağzına asla bir şey koymuyor e bende yediremiyorum ya hu ağlarken bile ağzı kapalı ağlıyor ağzıma bir şey girecek diye. 10gun önce dişimiz patladı ondan olabilir mi? Ya da ben yanlış zamanda mı yediriyorum? 7 buçuk aylık şuanda bu durumu nasıl çözebilirim et suyuymuş, yumurta sarısıymış kaşık kaşık yiyor bazı çocuklar bilen eden yazsın zibilyon çeşit yapıyorum oturup kendim yiyorum sonra 😂 ay sinirlerim de bozuk 🤦 nasıl ağzını açar? Nasıl sever 🙏🏻🙏🏻🙏🏻